środa, 4 lutego 2015

IceGleam - profil wilczycy

Imię: IceGleam [czyt. Ajs Glim, ang. Lodowa Iskra]
Płeć: Samica
Wiek: 8 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Psycholog
Głos: Amaranthe [kobiecy głos w tle]
Cechy charakteru: Wilczyca jest nadzwyczaj wyrozumiała. Posiada bardzo dobrze rozwinięty instynkt matczyny. Bardzo dba o innych. Świetnie czuje się w towarzystwie innych, lecz są chwile, gdy chce pobyć sama. Nie ocenia innych po wyglądzie. Zawsze stara się oceniać innych tak samo oraz tak ich traktować. Spokojna z natury jest bardzo odważna. Czasami lubi się pośmiać. Wielka romantyczka. Może wydawać się, że jest mułem i domatorem.
Cechy fizyczne: Wilczyca jest we wszystkim idealna. Świetny biegacz - sprinter. Znakomity łowca jak i wspinacz. Umie całkiem nieźle walczyć. W wodzie pływa jak ryba. Jedynym minusem jest to, że nie umie latać.
Znak szczególny: Biała wilczyca z niebieskimi oczami
Słaby punkt: Ogon
Boi się: Utraty Odyseusza
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 67 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Szuka
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Długie spacery, romantyczne miejsca
Nie lubi: Kiedy złości się bez powodu
***
Żywioł: Światło
Moce: [4/20] Telepatia. Kula światła. Pobieranie energii ze słońca. Potrafi oślepić wroga. Nie przywiązuje zbyt wielkiej wagi do żywiołu, więc nie potrzebuje odkryć więcej mocy, które posiada.
Partner/ka: Odyseusz
Rodzice: Dawno temu umarli
PotomstwoAzuma, , którym postanowiła się zająć. Dawniej miała córkę.
Inna rodzina: Zawsze była jedynaczką, wychowaną przez rodziców, którzy mieszkali z nią w lesie.
***
Data dołączenia: 8 listopad 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.300.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 5
PD: | Ogólnie: 500 | Wykorzystano: 300 | Zostało: 200
Umiejętności: | Walka: 90 | Instynkt: 50 | Umysł: 100 | Polowanie: 60 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Niegdyś miałam partnera i córkę. Niestety straciłam ich w pożarze. Po utracie całej rodziny wyruszyłam w podróż, tak dotarłam tutaj. Kiedy poznałam Dust'a, a następnie jego braci, powiedzieli mi o tym co spotkało ich rodziców. Postanowiłam się nimi zaopiekować i zostać ich matką. Wkrótce poznała Odyseusza, w którym zakochałam się ze wzajemnością. Wzięłam udział w wojnie, która niestety zabrała ze sobą Dust'a, Bloodspill'a oraz Peace'a, moich przybranych synów i teraz został mi tylko Azuma. Niestety nie jestem pewna czy akceptuje fakt, że zostałam jego przybraną matką. 
Inne zdjęcia: Jako szczeniak
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Karoluna | e-mail: yukimakirigaya@gmail.com|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!