niedziela, 8 lutego 2015

Artemida - profil wilczycy

Imię: Artemida
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Atakująca
Głos: Magdalena Wasylik
Cechy charakteru: Z początku wydaje się szarą myszką, ale nią nie jest, bo tak na prawdę to żywiołowa wadera. Miła, pomocna, dobra, ale nie boi się zabijać. Jest pamiętliwa i szczodra. Lecz los sprawił, że jest nieufna. Woli być samotna niż w grupach. Czasami jest tajemniczą i małomówną waderą. A czasami charyzmatyczną, lecz to się dzieje rzadko. Z każdym dniem coraz bardziej zamyka się w sobie.
Cechy fizyczne: Jest szybka i skoczna. Ale niezbyt silna. 
Znak szczególny: Czarna końcówka ogona
Słaby punkt: Klatka piersiowa
Boi się: Miłości
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 65 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Nie ma
Kraj pochodzenia: Europa, Grecja
Lubi: Samotność, polowania
Nie lubi: Miłości, zakochanych
Żywioł: Natura
Moce: [5/20] Telepatia, zamiana wilków w inne zwierzęta, wzrost roślin, zatrute kły, śmiertelne spojrzenie 
Partner/ka: Zakochana, chociaż się boi
Rodzice: Poza watahą
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Brak
Data dołączenia: 8 styczeń 2015
Krwawe Pioruny: 290.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: | Ogólnie: 125 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 125
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Historia: Urodziłam się w watasze Siedmiu Niebios. Niestety rozpadła się przez kłótnie alf. Szukałam własnej watahy, ale nie udało się. Postanowiłam na zawsze być samotna. Z nikim nie rozmawiałam i zamknęłam się w sobie. Pewnego dnia, kiedy byłam na polowaniu spotkałam wilka i dołączyłam do watahy. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: MonAndKlau |

art by Mili-wolf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!