czwartek, 5 lutego 2015

Makka - profil wilczycy

Imię: Makka
Płeć: Samica
Wiek: 16 lat, nieśmiertelna
Hierarchia: Beta
Kierunek: Koliber
Stanowisko: Samica beta, Uzdrowicielka
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Gwiezdny
Głos: Iggy Azalea
***
Cechy charakteru: Makka zawsze jest uśmiechnięta i pogodna. Rzadko bywa zła lub smutna. Uwielbia żartować i wygłupiać się, aczkolwiek nie żyje beztrosko i nie jest optymistką. Jest waderą lojalną, odważną, sympatyczną, która całkowicie zaginęła w świecie marzeń i swojej własnej rzeczywistości. Kochająca, opiekuńcza, dobra, chętna do rozmów. Opanowana, spokojna, czuła, przyjacielska i wesoła, a jednak tak tajemnicza i skryta. Mało wilków zna ją dobrze, nie dlatego, że nikt jej nie lubi, ale ciężko ją rozgryźć. Plecie głupoty, bo żyje we własnym, innym świecie. Ciężko zrozumieć ją i jej charakter, ale ja osobiście uważam, że wystarczy spróbować. Wilczyca bardzo łatwo przywiązuje się do wilków, które spróbowały zrozumieć i rozumieją jej osobowość, a takich jest niewiele. Makka to wadera, która potrafi pokazać pazury, kiedy jest to konieczne, a najważniejsi są dla niej bliscy. Dla istot zagrażających zdrowiu i życiu jej rodziny oraz watahy jest bezlitosna i okrutna. Często ma ''fazy'' i jest wilczycą, która próbuje się jakoś odnaleźć w tym świecie, co wcale nie jest dla niej takie proste. Ma dystans do siebie i potrafi się zaśmiać z własnej głupoty. Ogółem marzycielka, bardzo uczuciowa, kochająca, oderwana od rzeczywistości, a dzięki temu nietypowa, inna, intrygująca, niezwykła.
Cechy fizyczne: Największymi atutami Makki są zdecydowanie imponująca szybkość, skoczność oraz zwinność. Jest druga w watasze pod względem szybkości, zaraz po swoim partnerze, ale jest bardziej zdystansowana i nie lubi sportu aż tak bardzo jak on. Makka dysponuje średnią siłą oraz kondycją. Nie potrafi pływać, bo jej przemakalna sierść często ciągnie ją na dno zbiornika. Lubi strzelać z łuku i operować mieczem.
Znak szczególny: Szmaragdowozielone oczy, dwa kolczyki w lewym uchu i jeden w prawym, niebieska, bujna grzywa oraz umaszczenie.
Słaby punkt: Prawa, przednia łapa, czasem dokuczają jej też uszy
Boi się: Wody, istot paranormalnych, ale tylko niektórych, a do tego końca świata
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Patton. Otwarta na nowe przyjaźnie :)
Pochodzenie: Ziemia [Europa]
Lubi: Marzenia, sport, śpiew, beztroskę, sztukę, dawne dzieje, przyjaciół
Nie lubi: Hałasu, jazgotu, tłumu, zwyczajności
***
Żywioł: [4/5] Ogień, Ziemia, Magia, Natura
Moce: [28/33] Telepatia, super szybkość, zmiana stanu skupienia, metamorfoza, hipnoza, uwodzenie, tworzenie ścieżek lub kręgów z ognia, zostawianie za sobą ognistych śladów, zamienianie w kamień, tworzenie portali do innych światów, teleportacja, lewitacja, tworzenie mostów i innych budowli z piasku bądź kamienia, rozmawianie ze zwierzętami, latanie bez skrzydeł, oddychanie pod wodą [nie używa], zabijanie wzrokiem, kontrola umysłu, super słuch [działa na jedno ucho], tworzenie zorzy polarnych, nadawanie innym zwierzętom głosu rozumianego przez wilki, zna wszystkie języki na świecie, chodzenie po wodzie, podpalanie wzrokiem, czytanie w myślach, przenikanie przez przedmioty
Partner/ka: Patton
Rodzice: Jewel i Diamond [nie należeli do watahy]
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 11 marzec 2013
Data urodzenia: 19 luty
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 17.700.000
★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: #1
Poziom: 80
PD: | Ogólnie: 8090 | Wykorzystano: 8000 | Zostało: 90
Umiejętności: | Walka: 2000 | Instynkt: 2000 | Umysł: 2000 | Polowanie: 2000 |
Opowiadania
Jaskinia: numer 15
Ekwipunek: Wilczy Nieśmiertelnik
Torba| 0 Wilcze Jagody | 0 Czarna Krew | 0 Łza Wilczycy | 0 Niezapominajka | 0 Rumianek | 0 Liść | 0 Czaszka | 0 Czarna Perła | 0 Kość | 0 Chmiel | 0 Popiół | 0 Księżycowy Pył | 
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Zbroja: Ognia
Towarzysz: Brak
Historia: Urodziłam się we Francji. Mój ojciec nie pozwalał mi na rozwijanie i spełnianie siebie, więc odeszłam w wieku kilku miesięcy. Żyłam pod opieką swojego własnego instynktu, aż do czasu, kiedy przygarnął mnie pewien dobry człowiek, który był archeologiem. Posiadał on psa, przy którym nauczyłam się wiele o historii świata. Kiedy miałam rok i kilka miesięcy, dołączyłam ponownie do watahy, gdyż alfą stał się mój młodszy brat. Widząc we mnie konkurentkę, postanowił mnie zabić. Uratował mnie wtedy młody, bardzo szybki wilk. Nie zdążyłam mu nawet podziękować. Opuściłam rodzinną watahę już na zawsze i postanowiłam pójść śladem mojego wybawiciela. Znalazłam go tutaj i postanowiłam zostać, by być przy nim.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: †Anonymous† |

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!