sobota, 7 lutego 2015

Titanium - profil wilka

Imię: Titanium
Płeć: Samiec
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Atakujący
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Sprytny, szlachetny, miły, wesoły, uczuciowy, troskliwy, opiekuńczy
Cechy fizyczne: Dosyć szybki
Znak szczególny: Dwie złote rysy pod okiem
Słaby punkt: Przednia, prawa łapa
Boi się: Piorunów, burzy
Waga: 65 kilogramów
Wzrost: 80 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Sunamy, Aelita
Kraj pochodzenia: Europa, Wyspy Brytyjskie, Anglia
Lubi: Spokój, muzykę, swoich przyjaciół
Nie lubi: Hałasu, niszczenia natury

art by Krawatorii on dA
Żywioł: Ogień, Energia, Miłość, Natura, Światło
Moce: [5/20] Telepatia, kule ognia, tarcza światła, ożywianie roślin, leczenie ran u wilka
Partner/ka: Sunamy
Rodzice: Poza watahą
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Brak

art by Krawatorii on dA
Data dołączenia: 7 luty 2015
Krwawe Pioruny: 440.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 2
PD: | Ogólnie: 200 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 200
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
HistoriaUrodziłem się. Ale wychowałem sam. Rodzice porzucili mnie, kiedy miałem miesiąc. Dołączyłem do Watahy Krwawego Wzgórza kiedy byłem jeszcze szczeniakiem. Zaprzyjaźniłem się z Aelitą. Była dla mnie jak siostra. Dorosłem. Potem dołączyła do nas Sunamy. Zaprzyjaźniliśmy się, a potem zostaliśmy parą. Zamieszkaliśmy razem w Lasie Dusz. Obiecałem sobie, jeśli będę miał szczeniaki z Sunamy, nigdy, nigdy ich nie zostawię. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Xany |

art by Krawatorii on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!