niedziela, 15 lutego 2015

Cloi - profil wilczycy

autor nieznany
Imię: Cloi
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Goniąca
Głos: Sylwia Banasik
Cechy charakteru: W dzień jest słodka, przyjazna, ufna i pomocna. Podczas walki jest bezlitosna, okrutna, wredna i żądna krwi
Cechy fizyczne: Szybka, zwinna, skoczna i wytrzymała
Znak szczególny: Położony księżyc a nad nim kropka
Słaby punkt: Ucho, od momentu kiedy ugryzł ją ojciec
Boi się: Powrotu ojca ducha
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 67 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Kashu, Sasha, Karona, Kanoshi, Ginewra, Gustaw
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Patrzeć na zakochane wilki
Nie lubi: Czasu, kiedy musi kogoś zabić
***
Żywioł: Miłość
Moce: [3/20] Telepatia, może sprawić, że skłócone ze sobą wilki będą się przyjaźnić, kiedy ktoś popatrzy na jej ranę, robi mu się taka sama i w tym miejscu, gdzie ona ją ma
Partner/ka: Niegdyś Jason, teraz nikt
Rodzice: Organo i Mashika [nigdy nie należeli do watahy, nie żyją]
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 14 luty 2015
Upomnienia: 1/3
Krwawe Pioruny: 270.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 3
PD: | Ogólnie: 300 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 300
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: numer 17
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaUrodziłam się nieopodal Lasu Czarnego Rumaka, należącego do twojej watahy. Nie miałam co prawda swojej watahy i jakoś radziłam sobie sama z mamą. Tata był okrutny. Kiedy mama mnie karmiła, gdy miałam około 2 miesiące, gryzł mamę po łapach, brzuchu i pysku. Mnie odpychał. Jak pewnie myślisz, miałam przykre i bolesne dzieciństwo. Pewnego dnia posunął się za daleko. Rozszarpał brzuch mamy i zajadał się jej mięsem. Kiedy spojrzał na mnie, rozpłakał się i przytulił na wpół zjedzoną mamę, szepcząc, że ją przeprasza. Zbliżał się do mnie, ale ja cofnęłam się i uciekłam. Myślisz, że tam został? Nie. Pobiegł za mną. Na szczęście byłą zima i mogłam ukryć się w zaspie, ale tam było bardzo zimno. Potem jakoś poradziłam sobie sama. Tata popełnił samobójstwo, ale za nim nie tęskniłam. Od 2 miesięcy sama aż do 1 roku. Potem odnalazł mnie Jason i namówił do dołączenia.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: wilczyca22 |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!