wtorek, 3 lutego 2015

Amigo - profil wilka


autor nieznany
Imię: Amigo
Płeć: Samiec
Wiek: 5 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Wyrzutek
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Amigo jest bardzo szalony i sprytny. Umie stawiać na swoim. Jest niezwykle odważny. Nie potrafi trzymać języka za zębami. Nie dotrzymuje słowa. Lubi towarzystwo innych lisów i wilków. Niestety nie przestanie robić swoich pomysłów dopóki nie za chwyci wszystkich swoimi ,,fantastycznymi" wyczynami. Nie słucha się nikogo, oprócz tych, których słuchać się musi - alf. Jest przebiegły i inteligentny, lecz potrafi się mylić.
Cechy fizyczne:  Amigo jest bardzo zwinny i szybki. Uwielbia kopać i robi to dosyć szybko. 
Nie znosi pływać. Umie wspinać się nawet po pionowych powierzchniach. 
Znak szczególny: Jestem lisem! 
Słaby punkt: Uszy, ogon
Boi się: Stracić bliskie sobie osoby
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 70 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Nikt
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Szaleć
Nie lubi: Nudy
***
Żywioł: Natura
Moce: [4/20] Telepatia, rozmawianie z zwierzętami, Zatrute kły, super węch
Partner/kaAudrey
Rodzice: Nie ma
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Nie ma
***
Data dołączenia: 6 styczeń 2015
Krwawe Pioruny: 540.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 2
PD: | Ogólnie: 250 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 250
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
HistoriaOd zawsze nikt mnie nie chciał. Rodzice porzucili mnie. Normalnie to bym zginął, ale ja nie poddawałem się i właśnie dzięki temu pozostałem przy życiu. Zacząłem kraść drób. Pewnego razu kiedy kradłem, spotkałem innego lisa a dokładniej lisicę, imieniem Audrey. Po niedługim czasie zostaliśmy parą i dotarliśmy tutaj. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: MonAndKlau |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!