niedziela, 7 lutego 2016

Od Sonei - C.D. Silent Fear'a ''Historia mojego życia''


Jak dobrze go rozumiałam... Sama szczerze nienawidziłam rozprzestrzeniać przed nieznajomymi historii swego życia, zwłaszcza tego najwcześniejszego, kiedy to często zdarzało mi się kraść, aby nie umrzeć z głodu, czy zabijać innych, aby przetrwać... 
Z tych rozmyślań wyrwał mnie głos mojego przewodnika:
- Mogę wiedzieć co cię tu właściwie sprowadza?
- Powiedzmy, że sprawy, które niezbyt podobały się tamtejszej Gildii Magów. - odparłam ogólnikowo.
- Rozumiem, że nie zdradzisz mi szczegółów. - westchnął. 
- Owszem, a ty nie powinieneś się nimi zbytnio interesować. - rzuciłam chłodno.
- Być może... - przyznał niechętnie i dorzucił. - Ale Alfy z pewnością będą.
- Nie obchodzi mnie to dopóki nie rozpowiedzą o moich małych tajemnicach reszcie watahy. - skwitowałam, odruchowo zerkając na wystający mi spod jednego ze skrzydeł, schowany w czarnej, skórzanej pochwie sztylet.
Basior najwyraźniej go zauważył, bo zapytał wyraźnie zdziwiony:
- Zawsze go przy sobie nosisz?
- Jasne. - potwierdziłam z lekkim uśmieszkiem. - W końcu nie wiadomo kiedy może się przydać.
- Mam nadzieję, że nie używasz go z byle powodu...
- To zależy co rozumiesz pod tym pojęciem... - moje oczy zwężyły się w szparki.
- Na przykład zażartowanie sobie z twojego pochodzenia.
- Jeszcze mi się to nie zdarzyło. - uspokoiłam go.

< Silent? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!