sobota, 20 lutego 2016

Od Max - C.D. Diesel'a "Romantyczna kolacja"


Byłam pewna, że wilk będzie na mnie wściekły, ale po chwili to on zaczął mnie całować.
- Chyba zawróciłaś mi w głowie, wiesz? - powiedział wilk, kiedy przestaliśmy.
- Dlaczego? - zapytałam, byłam cała czerwona, on także.
- Bo mam wielką ochotę zapytać cię, czy nie chciałabyś zostać moją partnerką... - powiedział basior z lekkim uśmiechem patrząc mi prosto w oczy.
Wtuliłam się w jego sierść i cicho odparłam:
 - Jasne...
Ten pocałował mnie delikatnie i uśmiechnął się.
Poszliśmy do jaskini Alf, aby ogłosić, że jesteśmy już parą. Po jakichś dwóch godzinach wypełnionych rozmową dotarliśmy na miejsce, lekko się stresowałam. 
- Cześć, Star. - powiedział cicho mój partner.
- Cześć, jak tam randka? - spytała wadera.
- Była wspaniała. - powiedziałam z uśmiechem.
- Gratuluję! Gdzie będziecie mieszkać?
- *U mnie, czy u ciebie?* - zapytał Diesel.
- *U mnie, jeśli chcesz.* - odpowiedziałam telepatycznie.
- W jaskini numer 10. - odpowiedział.

<Diesel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!