piątek, 12 lutego 2016

Od Dark Heaven - C.D. Anonymous'a ''Niebywałe...''

Weszłam do jaskini alf. Nieśmiało popatrzyłam na o wiele wyższych w hierarchii. Mieli bardzo ufne wyrazy twarzy, niełatwo byłoby choćby nie odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie z ich ust. Dowiedziałam się, że ich imiona brzmią Star oraz Flash. Star pierwsza zaczęła do mnie mówić.
- A więc chcesz dołączyć... naturalnie, że możesz. Ale musisz wszystko poznać. Znasz może kogoś z watahy? - Spytała pod koniec, więc poruszyłam lekko głową z cichym 'yhym'. Już miałam mówić kogo, kiedy wszedł do jaskini.
- Owszem, Anynomuos'a.
Para alfa spojrzała na siebie nieznanym mi wzrokiem. Nie wiedziałam co pomyśleli - coś z nim nie tak? Nie wygląda na jakiegoś złowieszczego mordercę, poza tym potrafi być naprawdę miły...
- Możesz ją oprowadzić po terenach? - Spytał basiora Flash.

<Anynomousie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!