niedziela, 14 lutego 2016

Od Max - Jak tu dotarłam?

Dziś nie mogłam zasnąć, postanowiłam wyjść z jaskini, aby się przespacerować i przestać myśleć o tym, co zrobił ten wilk. Nagle usłyszałam rozmowę jakichś dwóch wader, postanowiłam im przerwać.
- Przepraszam, należycie do jakiejś watahy? - Zapytałam grzecznie.
- Do Watahy Krwawego Wzgórza, to niedaleko. - Odpowiedziała czarna wadera.
- Jak macie na imię? - Szepnęłam trochę pewniej.
- Ja jestem Makka, a to Dark Heaven. - Odpowiedziała kremowo szara wadera.
- Mogłybyście mnie zaprowadzić do jaskini alf? Bo od jakiegoś czasu szukam watahy... - Mruknęłam.
- Jasne. - Uśmiechnęła się Dark Heaven.

***Po jakiejś godzinie***

- Może... Opowiecie mi coś o sobie? - Zapytałam niepewnie.

<Ciekawe co to będzie :o>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!