sobota, 26 lipca 2014

Post organizacyjny przed wyjazdem.

1. Odeszło dużo wilków
Wszystkie wilki graczki MonAndKlau, oprócz Sachy i Charli'ego odchodzą!
Przepadły mi ich imiona, więc nie mogę ich wymienić. Pamiętam, że było ich ok. 20, więc trochę wilków straciliśmy.
SnowStorm nie może już dokończyć opowiadania Zaru, ponieważ nie należy już do watahy. Trudno ;D
2. Przekroczyliśmy 90.000 wyświetleń!
Naszą watahę odwiedzają nie tylko Polacy, ale również obywatele 13 innych krajów - Stanów Zjednoczonych, Niemców, Chin, Ukrainy, Bułgarii, Francji, Rosji, Tajwanu, Wielkiej Brytanii, Kolumbii, Holandii, Hiszpanii, Serbii i jeszcze kilku innych krajów. Mam nadzieję, że do końca roku uda nam się osiągnąć liczbę 100.000 odsłon!
3. Rezerwacje
Napiszcie mi co z rezerwacjami, czy dalej mam je wam trzymać, czy usunąć wasze zdjęcia, imiona i inne?
4. Do zobaczenia!
To ostatni post przed moim wyjazdem. Mam jednak parę asów w rękawie i jeżeli wszystko się uda, z mojej strony powinno być grubo ponad 150 postów w sierpniu. Doliczając jakieś 70 od was, da nam to niezły wynik. Zostało nam jeszcze 885 postów, by osiągnąć mój upragniony wynik 3000 postów tego roku.
W tamtym roku było blisko... Tylko 150 postów dzieliło nas od mojego upragnionego wyniku. Nie pozwolę by się to powtórzyło...
5. Opowiadania
Napiszcie coś jak mnie nie będzie :3
Ploose.
A i Szymham'a też nie będzie - jedzie na wieś do dziadka. Wyjechał dziś, jakieś pół godzinki temu. Wróci 10 sierpnia. Obydwoje nie mamy połączenia z netem... [bo przecież wtedy nie byłoby tego postu...]
***
Dobra, tyle paplania. 
Wracam 8 sierpnia w godzinach popołudniowych,
natomiast 9 sierpnia, zabieram się ostro do roboty.
Odbudujmy watahę!!!

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad!