wtorek, 15 lipca 2014

Od Hill'a - C.D. opowiadania Selene ''Ponowne spotkanie''

Usiadłem obok Selene. Z jej oczu ciekły łzy, płakała coraz bardziej. Nie mogłem patrzeć, jak ta biedna istota cierpi... Nie zastanawiałem się zbyt długo, nad tym, co powinienem w tej sytuacji zrobić... Przytuliłem ją mocno do siebie.
 - Wybacz... Tylko to mogę zrobić, żeby cię pocieszyć. - Szepnąłem.
Popatrzyłem na nią. Kolejna szmaragdowa łza wypłynęła z jej oka. Wytarłem ją delikatnie swoją łapą. - Nie płacz. Nie rób mi tego.
Muszę przyznać, że ostatnimi czasy dużo o niej myślałem... O jej przepięknym głosie, białym futerku, długich włosach i o jej uśmiechu, który rozświetlał mój każdy dzień i o jej intrygującej osobowości, o tym, jaka jest wyjątkowa.
Spojrzała na mnie i uśmiechnęła się lekko. Cały pysk miała wilgotny od łez.
 - Selene... - Zagadnąłem. - Opowiesz mi, co się stało?
Wadera pokręciła głową.
 - Może będę w stanie ci jakoś pomóc? - Nalegałem.

< Selene? Przepraszam, że musiałaś tyle czekać. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!