poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Kairy - C.D. opowiadania Ayato ''Nowa miłość, nowe życie''

Ayato był cudowny . Nie tylko potrafił mnie pocieszyć i rozbawić ale czułam się przy niem bezpieczna . Czułam , ze zależy mu na mnie . Stał się on najcenniejszą dla mnie osobą . 
-Lubisz góry ? - Zapytałam wtulając się w sierść Ayato 
-Nawet ... a znasz jakąś z ładnym widokiem ? 
-Znam ale marsz trochę nam zajmie . 
-dojdziemy przed zachodem słońca ? 
-Na pewno . 
Po tych słowach ruszyliśmy . Rozmawialiśmy o wielu rzeczach . Między innymi pytał się o moje ulubione miejsce w watasze . Oczywiście było nim Wodne Serce . Nim się zorientowaliśmy doszliśmy do podnóża góry . -Ścigamy się na szczyt ? - Zapytał Ayato z pewnością w głosie .
-Jasne tylko daj mi fory . 
-Dlaczego ? 
-Bo jestem waderą . - Powiedziałam uśmiechając się . 
Ayato pocałował mnie w policzek i szepnął mi do ucha :
-Biegnij pierwsza . 
Ruszyłam pierwsza lecz już po chwili basior był obok mnie . Gdy wpadliśmy na górę Ayato obrzucił mnie resztkami śniegu które ostały się na szczycie . Nie pozostałam dłużna wywróciłam go i oblałam wodą . 
-Piękny widok - Powiedział Ayato przytulając mnie do siebie . 
-Cieszę się , że ci się podoba . 

<Ayato ? >

Dopisek od właściciela Kairy: Przy opowiadaniu pomogła mi Karoluna -  dzięki ci za to :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!