piątek, 18 lipca 2014

Od Nasari - Nieznajomy przyjaciel

Szłam przez Las Czarnego Rumaka gdy nagle coś przykuło moją uwagę . Na polanie siedział wilk . Nie wiem czemu ale zaintrygował mnie . Postanowiłam go poznać . 
-Hej - powiedziałam a wilk odwrócił się w moją stronę . 
-Co tu robisz ? Kim jesteś ? 
-Jestem Nasari i przyszłam ... bo nie widziałam cię tu wcześniej chciałam cię tylko poznać . 
Wilk rozglądał się nerwowo . Wyglądał na wystraszonego . 
-Lepiej uciekaj ... - Wydusił z siebie 
-Co ? Niby dlaczego ... 
-Proszę ... uciekaj szybko . 
-Ale ... ale ja chciałam cię tylko poznać , oprowadzić po terenach . Chyba jesteś nowy. 
-Tak jestem ale to nie jest najlepsza pora . 
Wilk patrzył w krzaki na lewo od nas . Coś tam było . Widziałam oczy z których dało się wyczytać wściekłość . 
-To ja może pójdę ... jak byś chciał zwiedzić tereny watahy to mieszkam niedaleko Wiśniowego Sadu . 
Powoli się wycofywałam i czułam narastający strach . Po chwili odwróciłam się i uciekłam . Nie wiem co to było ale bardzo mnie nie lubiło .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!