sobota, 26 lipca 2014

Nowa wilczyca - CRYSTAL

  • Crystal


Imię: Crystal
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Stanowisko: Wojownik
Cechy charakteru: Odważna, sprytna, kokieteryjna,buntownicza 
Cechy fizyczne: Dobrze pływa
Znak szczególny: Ma jedno oko niebieskie, a drugie brązowe
Słaby punkt: Uszy
Boi się: Umrzeć
Waga: 40 kilogramów
Wzrost: 70 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Brak
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Magia, Woda
Moce: [2/15] Telepatia, hipnoza
Partner/ka: Pf...śmieszne.Niech się o mnie wilki starają a nie ja o nich xd
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Ameryka
Lubi: Śpiewać
Nie lubi: Mięczaków
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Witaj świecie, nie zauważyłam cię. Nazywam się Crystal, dla znajomych Rystal. Mam 2 lata. Urodziłam się w lesie Amethyst Mountaim. Matka porzuciła mnie gdy miałam 10 dni. Byłam zdana tylko na siebie. Kiedy osiągnęłam wiek 2 lata musiałam sama polować. W czasie polowania spotkałam wilka. Pf...wcale się go nie bałam. Bardziej interesuje mnie to co on robi na moim terenie. Postanowiłam że podbiegnę do niego.Warknęłam na niego lecz on stał bez ruchu. Też się mnie nie bał... I powiedział do mnie: Może chcesz dołączyć do fajnej watahy? Dołączyłam.
Inne zdjęcia: Nie ma
Właściciel: kinia 800
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!