poniedziałek, 21 lipca 2014

Od Hill'a - C.D. opowiadania Selene ''Ponowne spotkanie''

Posmutniałem. Ktoś jej się podobał... Zabolało. Postanowiłem jak najszybciej zmienić temat, ale do głowy wpadł mi tylko taki równie dołujący.
 - Słyszałem, że twoi rodzice odeszli z watahy... - Powiedziałem.
 - Tak... Ale nie zostałam sama. Mam jeszcze moją siostrę. - Rzekła.
 - I mnie. - Szepnąłem. Wadera spuściła wzrok, a ja lekko się zaczerwieniłem.
 - A twoi rodzice? -  Spytała.
 - Mój ojciec niedawno został zabity przez demona. - Odpowiedziałem.
 - Trzymasz się jakoś? - Spytała.
 - Mógłbym cię spytać o to samo. - Powiedziałem.
 - Jak się trzyma twoja matka?
 - To drugi partner, którego straciła... Nie powinienem jej zostawiać, ale pomyślałem, że może i ja powinienem odejść. Wadera, w której się zakochałem, pewnie mnie nie zaakceptuje...
 - Dlaczego?
 - To delikatna sprawa...
 - Możesz mi zaufać, Hill.
 - Nie mogę mieć szczeniaków...

< Selene? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!