piątek, 25 lipca 2014

Od Destry - C.D. opowiadania Darkness'a ''Pierwsze i ostatnie słowa''

Verdana odprowadzała mnie do jaskini. Wybrałyśmy się na poszukiwania Clover, ale jej nie znalazłyśmy. Kiedy biegłyśmy do jaskini, zauważyłam jakiś kształt.
 - Ej, Verdi, widzisz? - Spytałam.
 - Darkness? Co on chce zrobić? - Pytała.
 - Biegniemy! - Rzekłam i przyspieszyłam. Nie mogła mnie dogonić...
 - Hej! - Zaczęłam krzyczeć do wilka. - Co ty chcesz zrobić? Stój! - Dobiegłam do wilka.
 - Zostaw mnie. - Powiedział ostro i warknął. Cofnęłam się. Przybiegła Verdana.
 - Darkness. - Warknęła, odciągając wilka. Sama znalazła się na skraju.
 - Zostawcie mnie!
 - Mamy pozwolić ci na śmierć w tak niegodny sposób? - Zapytałam.
 - Ty nic nie wiesz! - Odparł.
 - Ma rację, Destra. Daj mi to załatwić. - Powiedziała.
 - Niby co załatwić? - Zapytał poirytowany basior.
 - Darkness, nie skacz. Idź do jaskini, wyśpij się, a jutro wszystkie smutki miną. 
 - Nie wydaje mi się. - Odpowiedział.
Siedziałam jako widz i patrzyłam co się dzieje, bo nic nie wiedziałam i niby nie umiałam nic zrobić. Takie życie...

< Darkness? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!