czwartek, 24 lipca 2014

Od Nasari - C.D. opowiadania Dawn Flame'a ''Niepokój''

-Chcesz mnie trenować ? Ale po co w jakim celu ? 
-Nie potrafię ci tego powiedzieć ... każdy ma jakieś przeznaczenie .
-A co jest twoim ? 
-Moim ... jest pilnowanie Dusk Shadow żeby nie robiła takich głupot . - Mówiąc to wskazał czarną plamę którą pozostawiła ciemność 
-Średnio ci to wychodzi ... - Skomentowałam spuszczając łeb .
-Wiem . Ale ty mogłabyś mi w tym pomóc . 
-Bez obrazy ale ... co mi do tego ? Rzuciła się na mnie za to , że do ciebie podeszłam i zaczęłam rozmowę .
-Serio ? Za takie coś ? 
-Dlaczego cię to tak zdziwiło ?
-myślałem , że mnie nienawidzi ... w każdym razie zgadzasz się na trening ? 
-Tak . Kiedy zaczynamy ? 
-Przyjdę do ciebie jak będzie pora ... dobrze ? A i jeszcze jedno ; Ta plama tu nie pasuje - Mówiąc to dotknął czarną plamę na mojej sierści . Ta po chwili zniknęła . Basior odwrócił się i wyszedł a ja wyruszyłam na polowanie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!