wtorek, 15 lipca 2014

Od Laeti - Romantyczne dusze dwie

Siedziałam na skale. Ciepłe promienie słońca ogrzewały mnie. Odetchnęłam świeżym powietrzem. Lepiej być nie mogło.
Zostałam strącona ze skały i przewrócona na plecy. Usłyszałam znajomy śmiech. Otworzyłam powoli oczy, a on złożył na moich ustach pocałunek. Zachichotałam.
-Hej, Karo. Jak widzę już wstałeś.
-Tak.-powiedział. -Kiedy się obudziłem nie zastałem cię w jaskini, a przygotowałem dla ciebie niespodziankę.
-Hmm... Brzmi całkiem ciekawie.
-I jest ciekawa.-powiedział tajemniczo.
-Więc... powiesz mi dokładniej co to, za niespodzianka?-zapytałam słodko. Karo zszedł ze mnie. Usiadłam na mokrej trawie zadem. Pokręcił głową.
-Nie. Ale zaraz się dowiesz.-odparł, po czym zakrył mi łapami oczy. -Nie podglądaj.-uprzedził.
-Co ty kombinujesz?

< Karo? Co szykujesz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!