poniedziałek, 21 lipca 2014

Od Nasari - C.D. opowiadania Dawn Flame'a ''Niepokój''

-Co mi się udało ? 
-Jak ja pokonałaś ... co zrobiłaś ?! 
-Nic . A poza tym nie walczyłam z nią . - Po tych słowach wilk zaczął mi się uważnie przyglądać . Jego uwagę zwróciła czarna plama na moim futrze .
-Jak cię widziałem po raz pierwszy nie miałaś tego ... Co ci się stało ? 
-To ślad po twojej siostrze a dokładniej po jakiejś czarnej macce . 
-A wiec próbowała użyć ciemności ...
-I chyba jej się to udało . 
-Co ty bredzisz ... niby dlaczego jej się udało ?
-Pomimo tego , że wyrwałam się z jej mocy w nocy miałam koszmary . Śniło mi się , że zostaję zabita ... możesz domyślić się przez kogo . 
-Boisz się ? 
-Ale czego ? 
-Nie czego ... chodzi mi o to czy teraz czujesz trach ? 
-Nie a dlaczego pytasz ? 
-Gdybyś czuła strach nie byłoby już dla ciebie ratunku . Powoli popadałabyś w paranoję która w ostateczności doprowadziła by do samobójstwa . Ale nadal zastanawia mnie jak zdołałaś się przeciwstawić Dusk Shadow .
-Może ma to związek z moim żywiołem a raczej żywiołami . Jednym z nich jest światło ... może to mi pomogło . 

< Dawn Flame ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!