piątek, 18 lipca 2014

Nowa wilczyca - DUSK SHADOW

  • Dusk Shadow

Imię: Dusk Shadow [ang. Cień Zmierzchu]
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Stanowisko: Wyrzutek
Cechy charakteru: Przebiegła i chytra. Arogancka i sarkastyczna. To cała Shadow. Nie lubi towarzystwa wilków. Typ samotnika. Niezwykle pamiętliwa oraz mściwa.
Cechy fizyczne: Szybka i zwinna - taka jest pod osłoną nocy. W dzień traci wszystkie siły.
Znak szczególny: Czarno - fiołkowe futro, zerwane łańcuchy na przednich łapach, niezwykłe, żółte ślepia, długi ogon
Słaby punkt: Grzbiet
Boi się: Światła dziennego
Waga: 40 kilogramów
Wzrost: 70 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Brak
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Mrok, Ogień, Energia, Czas
Moce: [8/15] Uwielbia używać żywiołu Mroku. Właściwie inne moce jej nie interesują. Umie przywołać cienie. Niewidzialność. Telepatia. Zmiana w cień. Wysysanie życia z innych istot po ich zabiciu. Kierowanie krwią w innym organizmie, ale tylko jeśli ta istota popełniła bardzo ciężki grzech. Żywienie się bólem innych oraz złymi wspomnieniami.
Partner/ka: Nie interesuje ją miłość...
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Dawn Flame - brat
Kraj pochodzenia: ...
Lubi: Samotność, cienie, noc
Nie lubi: Dzień, kiedy jej brat się o nią martwi i próbuje się nią zająć
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Nie pamiętam, które to wcielenie z kolei, ale wiem jedno. Nie jestem dobrym wilkiem. Moc w tym ciele odkryłam niedawno. Kiedy nastąpiło przebudzenie i przypomniałam sobie kim tak naprawdę jestem. Cały czas podróżuję. Uciekam przed moim starszym bratem. Wszystko zaczęło się od dnia, w którym odkryłam w sobie moc, a dokładniej żywioł Mroku. Stałam się zła, a mój braciszek od zawsze był dobry. Matka na łożu śmierci, kazała złożyć bratu przysięgę bratu, że zawsze będzie mnie pilnował. Staram się przed nim uciec, ale zawsze mnie znajduje. Zmienia wcielenia, kiedy ja zmieniam. Tutaj się zatrzymam i coś wymyślę, aby się go pozbyć i wcielić w życie mój plan...
Inne zdjęcia: Brak
Właściciel: Karoluna
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!