wtorek, 15 lipca 2014

Nowa wilczyca - KLARA

  • Klara

Imię: Klara
Płeć: Samica
Wiek: 3 lata
Stanowisko: Wyrzutek
Cechy charakteru: Klara - jednym słowem zagadka. Miła, lubi towarzystwo innych wilków i chętnie służy radą. Posiada też drugą stronę - zapatrzona w siebie egoistka. Klara bywa arogancka. Jest inteligenta. Pogodna optymistka.
Cechy fizyczne: Szybka i zwinna, niezbyt dobra w walce.
Znak szczególny: Ognisto-czarne futro, niezwykle duże uszy i krótki ogon, bandaż na przedniej łapie
Słaby punkt: Prawe ucho, w dzieciństwie miała wypadek i jest bardzo wrażliwe
Boi się: Burzy
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 63 centymetry
Najlepsi przyjaciele: Selene, Jenifer, Layla
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Ogień, Magia
Moce: [5/15] Telepatia. Kula ognia, pierścień ognia, może zmienić się w ogień. Dzięki magii potrafi utworzyć "fajerwerki". Ogólnie nie zna wszystkich mocy związanych z tym żywiołem.
Partner/ka: Podoba jej się pewien wilk z żywiołem Mroku... Ale nie wie, jak zwrócić na siebie jego uwagę... I czy on się nią zainteresuje?
Rodzice: Cerys - ojciec, Helena - matka [nie należą do watahy]
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Francja, Paryż
Lubi: Samą siebie, zorzę polarną i wypoczynek na plaży
Nie lubi: Wilków, które uważają, że nie jest doskonała
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Nie jestem wilczycą, która ma jakąś cnotliwą historię. W mojej watasze byłam wysoko ustawioną waderą. Znudziło mnie to i postanowiłam tu dołączyć, chociaż tęsknie za Paryżem.
Inne zdjęcia: Nie posiada
Właściciel: Karoluna
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!