czwartek, 24 lipca 2014

Nowy wilk - PERCY

  • Percy


Imię: Percy
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Stanowisko: Zwiadowca
Cechy charakteru:  Percy jest otwarty na nowe znajomości. Miły i pomocny to jego dobre cechy. Niestety Percy zawsze jest roześmiany, może to być jego wadą, gdyż rzadko udaje mu się zachować powagę. Mimo, że jest dorosły, miewa dziecinne pomysły.
Cechy fizyczne: Szybki, zwinny i wytrzymały. Nie umie się posługiwać bronią.
Znak szczególny: Czarne uszy, czarna końcówka ogona oraz czarne łapy
Słaby punkt: Pysk
Boi się: Odrzucenia
Waga: 67 kilogramów
Wzrost: 78 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Corry, Carla, Jenifer, Hekate
Rasa: Wilk Europejski
Żywioł: Woda, Lód
Moce: [6/15] Zmiana w ciecz. Zamrażanie. Ciskanie kulami z wody. Uzdrawiające łzy. Samoleczenie. Telepatia.
Partner/ka: Aktualnie szuka
Rodzice: Adara i Jonasz [nie należą i nigdy nie należeli do watahy]
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Grecja, wyspa Kreta
Lubi: Ciepło, pluskanie się w wodzie, zawiązywać nowe znajomości
Nie lubi: Niezdecydowania, złej pogody
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Urodziłem się w Grecji. Opuściłem mój rodzinny kraj po śmierci młodszej siostry, Seriny. Bardzo ją kochałem, ale czuję, że wciąż jest ze mną. Dotarłem tutaj i tu się osiedliłem.
Inne zdjęcia: Brak
WłaścicielKaroluna
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!