niedziela, 20 lipca 2014

Od Jenifer - C.D. opowiadania Mikasy ''Nowa znajomość''

-A mogę wiedzieć jak znalazłaś się w watasze ? - zapytałam zaciekawiona nową waderą .
-Błąkałam się bez celu ... - Odpowiedziała próbując uciec od tego pytania . 
-Aha ... ja bardzo podobnie ale z jedną różnicą . 
-Jaką ? 
-Ja chciałam znaleźć nowy dom . 
-A co się stało ze starym ? 
-Ludzie ... myślę , że wystarczy ci taka odpowiedź .
-Mogę wiedzieć coś więcej ? 
-A co chcesz wiedzieć dokładnie ? 
-Trochę więcej szczegółów na przykład co zrobili ? 
-Zaatakowali moją starą watahę która i tak była mocno osłabiona . Tuż przed atakiem opuściła nas epidemia jakiejś dziwnej choroby , Mieli strzelby , psy i coś czym podpalali ale nie pamiętam co to było . 
-Macie moce ... czemu ich nie przepędziliście ? 
-Wataha była osłabiona . Udało się uciec 3 wilkom w tym mi . Resztę wystrzelano a nasze jaskinie spalono . Chcesz wiedzieć coś jeszcze ? 

< Mikasa ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!