piątek, 25 lipca 2014

Od Ayoko - C.D. opowiadania Percy'ego ''Jak tu dotarłem?''

Wilk wyłonił się z mroku. Ewidentnie, nie należał do watahy.
 - Kim jesteś? - Zapytałam. - Co tutaj robisz?
 - Mam na imię Percy. Tutaj, to znaczy gdzie? Bo niezbyt mi wiadomo, gdzie się znajduję... - Odparł basior.
 - Ja jestem Ayoko Sato, a ty znajdujesz się na terenach watahy Krwawego Wzgórza.
 - Brzmi groźnie. - Rzekł.
 - Też tak myślałam, kiedy tu trafiłam. Wyglądasz na zabłąkanego...
 - Nawet nie wiesz jak.
 - Chodź za mną. Znam kogoś, kto ci pomoże. Gustawa.
 - Kogo?
 - Alfę tej watahy. - Odparłam i pociągnęłam basiora za łapę. - No chodź!
Po krótkiej drodze znaleźliśmy Gustawa, odpoczywającego wśród skał. 
 - Ayoko? Widzę, że mamy gościa. Jak się zwiesz, wilku?
Biło od niego spokojem. Zaufał Percy'emu.
 - Percy. - Odparł.
 - Zgubiłeś się? 
 - Właściwie to nie... 
 - W takim razie o co chodzi? - Zapytał alfa.

< Percy? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!