wtorek, 15 lipca 2014

Od Lastbreath'a - Biała dusza

Czarne pierze spowije świat,
mrok będzie trwał przez tysiące lat,
światło zagaśnie jak i nadzieja,
nadejdzie cienia nowa era
-nie będzie już żadnego...
bohatera!
Moja dusza tak cieszy się na ten dzień...
Tak długo czekaliśmy!
Już niedługo przepowiednia się spełni!
Czas zatrzyma się,
dobra przyjdzie kres
strachu wiek nadejdzie,
chaos będzie 
wszędzie!
-Mój władco!-Usłyszałem skrzekliwy głos
- *To jakiś diablik* -Pomyślałem.
-Panie, panie!-Wychyliłem się zza drzewa. Tak jak sądziłem, zobaczyłem tam diablika, który wołał swojego pana.Jego władca się zjawił.
-Panie!To biała dusza! Biała!-Diablik był dumny ze swojego znaleziska.
-Wspaniale Gungual!Nareszcie dowiodłeś, że nie jesteś śmieciem.-Powiedział opryskliwie jego władca i zabrał się do ucztowania.
Pochylił się nad wilkiem i wyssał jego duszę...
-A niech to!Szkoda że nie odnalazłem tego wilka wcześniej...Mógłby się na coś przydać...-Mamrotałem w drodze powrotnej...-No nic...-Westchnąłem rozkładając skrzydła-pora wrócić do obserwowania tych nędznych stworzeń...ciekawe ile czasu minie aż rozwiążą moją zagadkę...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!