poniedziałek, 21 lipca 2014

Od Dawn Flame'a - C.D. opowiadania Nasari ''Niepokój''

Dało mi to wiele do myślenia. Owszem Światło, było przeciwieństwem Mroku. Ja posiadałem moc Światła, zarówno jak Nasari. 
-To wiele wyjaśnia, ale potrzebne jest jeszcze jeden czynnik.-powiedziałem. Nasari zaciekawiła się.
-Jaki?
-Musi w tobie płynąć krew Wojowników Światła.
-Wojowników Światła?-zapytała.
-Wojownicy Światła strzegą świata przez wilkami, które posiadają Mrok. Rzecz jasna nie wszystkie są złe, ale większość jest.
-A niby dlaczego ja miałabym być tym Wojownikiem Światła?
-Pokonałaś Dusk Shadow. A po za tym pokonałaś ją jak jeszcze było ciemno, a nikomu to się nie udało...
-Naprawdę?
-Tak. Co teraz zamierzasz?-zapytałem. -Mogę cie zacząć szkolić.

< Nasari? Dokończysz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!