niedziela, 12 kwietnia 2015

Winona - profil wilczycy

Imię: Winona
Płeć: Samica
Wiek: 4 miesiące
Hierarchia: Omega
Kierunek: Polowanie
Stanowisko: Uczeń II klasy
***
Cechy charakteru: Winona jest poważnym szczeniakiem. Nigdy nie bawiła się z innymi szczeniakami. Jest zamknięta w sobie, ale raczej miła. Jest strasznie pamiętliwa i nieufna. 
Raczej nieśmiała. Woli pozostać z boku niż się wywyższać. 
Cechy fizyczneJest dosyć szybka jak na szczeniaka, ale nie jest silna. Nie umie pływać ani wspinać się. 
Znak szczególny: Złote oczy
Słaby punkt: Lewe ucho
Boi się: Swojego ojca
Najlepsi przyjaciele: Nikt
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Duże pomieszczenia
Nie lubi: Nocy
***
Procent odkrycia żywiołu: 0%
Zauroczenie: Nikt
Rodzice: Maxwell i Elizabeth [nigdy nie należeli do tej watahy]
Inna rodzina: Brak
Mentor: George
Opiekun: Lucy
***
Data dołączenia: 12 kwiecień 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 150.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: | Ogólnie: 50 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 50
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Oceny: Brak [0/2]
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodziłam się w ciemniej jaskini. Prawie w ogóle nie widziałam słońca, choć nie lubiłam ciemności. Pewnej nocy sama topiłam się w swoich klęskach, gdy usłyszałam, że jakiś inny wilk wszedł do jaskini. Usłyszałam krzyki pomiędzy swoim ojcem i waderą. Kiedy wyszłam zobaczyć co się dzieje, zobaczyłam martwą waderę, a obok niej kwiat lilii. Postanowiłam, że odejdę. Wbiegłam na środek sali, chwyciłam kwiat i odbiegłam. Udało mi się, ale jej ojciec stworzył demony, które mnie ścigają. Zawsze w nocy ścigają mnie, przez co nie mogę zapomnieć o ojcu. W końcu dotarłam tutaj. 
Dorosła postaćX
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: MonAndKlau |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!