piątek, 10 kwietnia 2015

Kevia - profil wilczycy

Imię: Kevia
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Morderczyni lądowa
Głos: Patty
Cechy charakteru: Ona jest demonem. Kiedyś nękała Cloi, i gdyby nie Patton... Cloi by nie żyła. Uważaj... ona jest wredna i kompletnie zła. Nie zna dobra... Kiedy mówi Ci, że Cię lubi i chcę być twoją znajomą, nie wierz jej. Ona... Za dużo cierpiała i dlatego wyżywa się na innych... To jest smutne... Inni myślą, że ona to robi dla przyjemności... Ale wcale tak nie jest... Kiedyś próbowała się zabić, ale... To znajdziesz w historii...
Cechy fizyczne: Nie jest jakaś silna i pływa słabo. Biega za to szybko i walczy dobrze na moce. W walce fizycznej jest również dobra jak w tej na moce. Trudno ją pokonać i tylko niektóre wilki mogą się z nią zmierzyć...
Znak szczególny: Cała czarna, a oczy odbijają się w ciemności
Słaby punkt: Podbrzusze
Boi się: Powrotu do piekła
Waga: 48 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Przyjaciele?! Czeka na jednego wilka...
Kraj pochodzenia: Wyspy Brytyjskie, Anglia
Lubi: Wyżywać się, walczyć
Nie lubi: Jak ktoś nazywa ją małą i jej słodzi np. hej słodka, przytulać się
***
Żywioł: Mrok
Moce: [11/20] Telepatia, mroczne macki, zabijanie mrokiem, trujące kły, odradzanie się, przenoszenie się do mrocznego miejsca gdzie może być z jednym wybranym wilkiem, wchodzenie do piekła i wychodzenie, unoszenie się, ciemna aura, teleportacja
Partner/ka: Nie! Nie chce mieć partnera... Już ktoś ją zranił...
RodziceNie miała. Stworzył ją sam diabeł.
PotomstwoNie ma, nie chce
Inna rodzina: Nie ma
***
Data dołączenia: 10 kwiecień 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 240.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 150 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 150
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 31
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaEch... Byłam tu kiedyś... Ale zacznijmy od początku: Otworzyłam oczy w piekle. Stworzył mnie diabeł. Od szczeniaka mnie trenował... Kiedy uznał, że jestem już wystarczająco duża, wypuścił mnie z piekła. Tam spotkałam miłość swojego życia... Kiedy wróciłam do piekła i opowiedziałam o nim diabłu, ten powiedział, że to nie dobry wybór. i że będę żałować... Kiedy wyszłam na spacer krytykując jego słowa, ujrzałam mojego partnera. Zaraz... co on robił? Ujrzałam go całującego inną waderę... Stanęłam jak wryta w ziemię i patrzyłam. Kiedy mnie ujrzał przestał całować waderę. Krzyczałam i szlochałam. Jak mógł mi coś takiego zrobić?! Spojrzałam na ziemię, a na niej ujrzałam toporek. Rzuciłam go w łeb wadery, a ta upadła martwa. On był przerażony i chciał uciec, ale ja byłam szybsza i przygniotłam jego ogon kamieniem. Nie mógł uciec. Rzucałam w niego kamieniami aż upadł i umarł. Diabeł miał rację. Teraz ten skazaniec poszedł do piekła już na zawsze. Wzięłam kamień i na jego boku wyryłam taki napis: ''Skazany Na Piekło". Pobiegłam do diabła. Ten kazał mi uciekać i wyjść z piekła. Uciekłam i spotkałam starą waderę, która pomniejszyła mnie i zamknęła w butelce z eliksirem. Potem wypiła mnie Cloi. Tak nawiedzałam jej ciało, a wilk imieniem Patton osłabił mnie. Odeszłam do piekła... Potem wróciłam do tej watahy.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: wilczyca22 | Email: szinus2006@gmail.com |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!