niedziela, 12 kwietnia 2015

Od Zoryi - C.D. opowiadania Lucy ''Spotkanie''

- Ponieważ ja... się w tobie zakochałam. - Rzekła wadera.
Wytrzeszczyłem oczy, a pysk sam się otworzył.
- Zakochałaś się? We mnie? - spytałem nie wierząc w to, co przed chwilą usłyszałem.
Lucy pokiwała twierdząco głową i wstała. Również podniosłem się z ziemi i przytuliłem ją mocno.
- Nawet nie wiesz jak się cieszę... - wyszeptałem wreszcie. - Też się w tobie zakochałem...
- Dlaczego nic nie mówiłeś? - spytała.
- Bo spodziewałem się raczej tragicznych skutków.
Spojrzałem waderze w oczy, a następnie w niebo na gwiazdę, która okazała się planetą.
- Dlaczego pokazałaś mi akurat Wenus? - spytałem nie odrywając wzroku od planety.
- Wenus to grecka bogini miłości - wyjaśniła szybko. - Myślałam, że wiesz...
Przyłożyłem łapę do czoła nie mogąc uwierzyć w potęgę mojej głupoty.
- No przecież... - powiedziałem sam do siebie.
Lucy przyglądała mi się. Odwróciłem łeb w jej stronę...
- Lucy.
- Tak?
Przełknąłem nerwowo ślinę.
- Czy... czy ty... ty chciałabyś być moją partnerką? - wyjąkałem. 


<Lucy? Twoja decyzja :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!