wtorek, 7 kwietnia 2015

Lotta - profil smoka

Anioł - Wariant 11 - Stadium 1.png
Imię: Lotta (Po włosku bój)
Płeć: Samica
Wiek: 100 lat
Stanowisko: Walczący
Hierarchia: Omega
***
Gatunek: Anioł
Charakter: Bardzo radosna i kochająca życie smoczyca. Oddana właścicielowi jednak łatwo ją urazić. Zawsze jest nastawiona pokojowo do innych smoków chyba, że ją lub mnie zaatakują. Łatwo się zaprzyjaźnia jednak nie jest naiwna.
Lubi: Dzień, noc, wodę, słońce, ciepło, zimno, światło
Nie lubi: Mroku, dziur, brązu (w sensie surowca)
***
Żywioł: Światło
Moce: Kula światła
Wytrenowanie: 0%
Więź: 0%
***
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 0 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 0 |
Punkty premiowe: 0
Zbroja: brak
Historia: Notte ukradła mnie jeszcze jako jajo moje matce. Nie wiem czy mam być jej wdzięczna czy nie, ale pozostaje przy tym, że po prostu znalazłam się nie wiem z kąt się w jaskini mojej pani.
Właściciel: Notte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!