wtorek, 7 kwietnia 2015

Od Notte - Pisarz [Quest #3]

Siedzę na rzeką smutku,
Wypełnioną łzami,
Nie bądź smutny przyjacielu,
Jest pewnie takich wielu, ale...

Patrzysz z pogardą na świat,
czasem to wiem i choć nie znam cie nawet od wielu lat,
Smutno mi jest i czekam,
aż przyjdzie twoja pociecha.

Nie wiem co o mnie sądzisz,
i czy często myślami o tym błądzisz,
ale ja się staram jak mogę,
i gdy będzie potrzeba - pomogę.

Wiem, że prawie nie znasz mnie...
Ale wiedz, że gdy tylko będzie okazja,
ja spróbuje pocieszyć Cię.

Dopisek od właścicielki wilka: Ten wierszyk jest dla kogoś z chatu. Nie jestem twoim przyjacielem, ale nie lubię gdy jesteś smutna i zależy mi na twoim zdaniu.

2 komentarze:

  1. To naprawdę świetne. Dziękuję Ci za to oddanie, moja kochana Szeregowa :*

    ~ Twój (często napastliwy i wymagający) Generał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nie ma za co Generale. Chciałam, abyście byli szczęśliwi <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!