podstawowe informacje
Imię: Talestia
Pseudonim: Tania (tzn. Zapach Motyla)
Klan: Fortis Corde
Przydomek: MoonDance
Płeć: Samiec
Wiek: 120 księżyców
Ranga: ★
Stanowisko: Łucznicznik stopnia I
Typ: Wilk Słoneczny
Rasa: Wilk Snów
Głos: X [Evanescence]
***
opis wilka
Charakter: Talestia od najmłodszych lat odznacza się przede wszystkim wytrwałością w dążeniu do celu i ogromną pomysłowością, co w połączeniu z umiejętnością zachowania trzeźwego myślenia nawet w najtrudniejszych sytuacjach czyni z niej urodzoną strategiczkę. Natura obdarzyła ją także wielką odwagą i walecznością, a przy tym honorowością i troskliwością, które to cechy często nakazują jej stawanie w obronie młodszych, słabszych i niesłusznie oskarżanych. Ponadto charakteryzuje się niecodzienną żywiołowością i spostrzegawczością. W stosunku do obcych jest zwykle nieufnie i bardzo podejrzliwie nastawiona, a zwraca się do nich raczej obojętnym tonem, przez co niezwykle trudno nawiązać z nią bliższy kontakt. Wadera ta bowiem woli mieć jednego wiernego przyjaciela, niż tysiące, czekających tylko na jeden niewłaściwy ruch z jej strony, aby ją zranić. Dokonać tego jest niezwykle łatwo, ale gdy ktoś to zrobi, Tania nie pokarze tego po sobie. Jedyne, co zrobi to zapamięta mu to na całe życie i zacznie go unikać. Przez większość istot postrzegana jest jako wybuchowa i lekko zamknięta w sobie duszyczka o dużym poczuciu własnej godności.
Sprawność: Od małego jest bardzo dobrze i silnie zbudowana, co w połączeniu z jej niespożytą energią oraz doskonale wyćwiczoną umiejętnością posługiwania się każdym rodzajem broni, a zwłaszcza łukiem i unikania ataków wroga czyni z niej urodzoną wojowniczkę. Ponadto jest mistrzynią skoczności i szybkiego, niemal bezszelestnego przemieszczania się na znaczne odległości. W podkradaniu się i licznych akrobacjach nie ma sobie równych. Utrzymywanie równowagi na niezwykle wąskich przestrzeniach i lodzie także nie stanowi dla niej najmniejszej trudności. Dość dobrze radzi sobie również ze wspinaczką i pływaniem. Ma jednak pewne problemy z zapasami i turlaniem się.
Aparycja: Talestia odznacza się dobrze i silnie zbudowaną, gibką sylwetką podtrzymywaną przez długie, szczupłe łapy i okrytą średniej grubości, lekko poskręcanym, granatowym, fosforyzującym w ciemnościach futrem z jaśniejszymi, niebieskimi znaczeniami. Jej oczy również mają taki sam kolor, a całość ciała wadery spowita jest księżycową poświatą, dobrze widoczną nawet podczas dnia. Na jej pysku można dostrzec natomiast dwie świetliste szramy.
Znaki szczególne: Fosforyzujące jaśniejsze znaczenia na sierści i takie same oczy, dwie świetliste szramy na pysku oraz otaczająca ją księżycowa poświata.
Lubi: Zabawy w wodzie, rock'a , spacery o zachodzie Słońca oraz blasku Księżyca, a także przygody , akcję i sztukę
Nie lubi: Gorąca, hałasu, zbyt długiego przebywania w jednym miejscu i niehonorowego postępowania
Inne: Brak
Pochodzenie: Ameryka Północna, USA
Historia: Przyszłam na świat na terenach tej watahy tuż przed jedną z wojen z ludźmi. Wtedy jeszcze nic nie zapowiadało tego, że będę musiała odejść z niej dobrowolnie. Po kilku latach jednak tak właśnie się stało. Ale zapewne większość z Was zaczyna się teraz zastanawiać jak właściwie do tego doszło... Już odpowiadam... Otóż właśnie w czasie walk, o których wspomniałam na początku mój kuzyn Mo zabił swojego własnego ojca, w mego wujka, co z kolei pociągnęło za sobą śmierć jeszcze kilkorga osób z naszej rodziny. To jednak raczej nie należy już do tematu moich rozważań. Ważne natomiast w tej chwili jest to, że nim Mortimer, dokonawszy tego okropnego czynu, odszedł ostatecznie ze stada, przyszedł do mnie w tajemnicy i odbył ze mną krótką rozmowę, w której nakazał mi udanie się do Nicol w celu przepowiedzenia mi mojej przyszłości. Ja jednak, wstydząc się tego, co wadera mogła tam ujrzeć, zrobiłam trochę inaczej. Otóż zamiast czekać na jej werdykt, poczekałam parę dni i również opuściłam tereny Watahy Krwawego Wzgórza w celu przemyślenia całej sytuacji i ułożenia sobie planu dalszego życia. Tak oto spędziłam kilka następnych lat na stałych wędrówkach po różnych krajach świata. Po tym okresie natomiast doszła mnie wieść głosząca, iż mój kuzyn zdecydował się wreszcie powrócić do naszego rodzimego stada. Nie zastanawiając się długo, ruszyłam w jego ślady.
***
zdolności magiczne
Żywioł: Woda, Natura
Żywioł dodatkowy: -
Moce główne: Oddychanie pod wodą, sterowanie nią, wodne bicze, sterowanie wszelkimi ciałami niebieskimi, czerpanie sił witalnych z otoczenia, roślinna tarcza
Moce specjalne:
- Tarcza dźwiękowa - wznoszenie tarczy dźwiękochłonnej
- Panowanie nad częstotliwością dźwięków - zwiększanie i zmniejszanie jej
- Hipnoza - potrafi hipnotyzować za pomocą dźwięków, głosu i wzroku
***
relacje z innymi
Partner: Poszukuje basiora, który zaakceptuje jej niezależność.
Rodzice: Thea (popełniła samobójstwo) i King (odszedł) - oboje należeli kiedyś do watahy
Rodzina: Mortimer - kuzyn; Sealiah, Samsawell, Wong Kar Wai, Aleksander, Saira i Thistle - dalsza rodzina
Potomstwo: Może kiedyś zastanowi się nad tą kwestią.
Najlepszy przyjaciel: Wątpi, aby miała komuś na tyle zaufać.
Przyjaciele: Poszukuje na nowo.
Wrogowie: Obecnie brak.
Mistrz: Nie pamięta.
Uczeń: | Dawny: Brak | Obecny: Brak |
Podopieczny: Jest na etapie poszukiwań.
***
statystyki
Miejsce zamieszkania: Słoneczne Jezioro. Talestia zamieszkuje jedną z większych jaskiń w swoim klanie. Składa się ona z kilku pomieszczeń, a mianowicie: jadalni, sypialni, wędzarni, areny do ćwiczeń i starannie ukrytego pomieszczenia z jej licznym dziełami artystycznymi. Ten ostatni pokój jest schowany na tyle dobrze, ze większość przychodzących do niej w gościnę wilków nawet nie zwraca na niego uwagi. Wszystkie ściany groty pokryte są malunkami przedstawiającymi herby lub inne znaki charakterystyczne przodków jej właścicielki. W paru miejscach zawieszone zostały również karnawałowe oraz afrykańskie maski. Całość pomieszczenia spowita jest różnokolorowym światłem rzucanym prze liczne lampiony.Na podłogach zaś ułożono rozmaite, zdobione dywany.
Data dołączenia: 9 marzec 2014
Urodziny: 79 dzień zimy
Kamienie Mocy: 550.000
LVL: 16 [do lvl up zostało: 100]
EXP: | Ogólnie: 1850 | Wykorzystano: 1850 | Zostało: 0 |
Umiejętności: | Walka: 520 | Polowanie: 440 | Magia: 410 | Umysł: 485 |
Ekwipunek: Brak
Osiągnięcia: Brak
Stan: Bardzo dobry [100 HP]
Choroby/uczulenia: Aktualnie brak.
Zbroja: Brak
Broń: Brak
Towarzysz: Brak
Kontakt: | Howrse: WTSW | Doggi: SZOG |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!