niedziela, 15 grudnia 2013

Świąteczny wygląd!

Wataha specjalnie na święta zmieniła kilka rzeczy:
- kursor mamy ze sweet mikołajem,
- nowy dźwięk przy blokadzie kopiowania [wypróbujcie koniecznie!]
- nowy nagłówek, tylko na święta [czapki mikołaja na napisach nie wyszły, sorry]

Każdy wilk - dorosły i młody - dostanie 200.000 Nut Wolności, licząc Mikołajki [70.000] i Boże Narodzenie [130.000]. 

Pragnę dodatkowo poinformować, że trwa remont stron ''Samce.'' i ''Samice.'', dlatego większość wilków poznikała ze strony. 

Napiszcie w komentarzu, o której pasowałoby wam się spotkać na chacie w 24, 25 lub 26 grudnia. Może zorganizujemy ''wigilię watahową''!

To tyle ogłoszeń,
- KJK.

4 komentarze:

  1. 1. Extra kursor
    2. Na dźwięk tej piosenki, spadłem z krzesła
    3. Hojna jesteś, aż 200.000!
    4. Pasuje mi... hmm... w zasadzie to nie wiem. Postaram dostosować się do was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a tak w ogóle to ja - Szymham.

      Usuń
  2. Ej a wiesz ze na telefonie mozna kopiowac? Bo jak chciałam sprawdzic dźwięk to nie było blokady. A i ja jestem Roxanax (ta od Nasari,Riven i... i Akali)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale większość kopiarzy siedzi na komputerach.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!