piątek, 27 grudnia 2013

Aj... Małe bagno, ludzie...

Nasza Zira - bądź pozdrowiona - oświeciła mnie ostatnio swoim komentarzem:
Mi się wydaje że mieliśmy odkrywać to wszystko w ślimaczym tempie...
Może dowiedzmy się przynajmniej o jakiejś tajemnicy, której do końca nikt nie zrozumie i dopiero później się odkryje rozwiązanie tej zagadki/tajemnicy? będzie ciekawiej 
To tylko moje zdanie
Zira

Otóż Zira ma rację...

Ja i RainbowDragon1 troszkę chyba się zagalopowałyśmy z tym Lastbreath'em i wiemy o nim zbyt wiele. Bo np. Ginewra odkryła bardzo mało istotny fakt - wilk strzeże swojej własności jak oka w głowie.

Mało istotne. Tak... Najpierw mało istotne fakty, potem tajemnice bardzo tajemnicze.

Zatem uważam, że dobrze by było unieważnić wszystkie opowiadania [wilki i tak dostaną za to kasę...] w których za dużo się dowiedzieliśmy.

Ale ponieważ zawsze ktoś ma jakieś ''ale'', nie jestem pewna czy w ogóle was pytać.
Jeśli ktoś ma z tym jakiś problem - zgłaszać na howrse, nie zaśmiecać watahy niepotrzebnymi i głupimi komentarzami.

Moim pomysłem jest też to, aby tylko kilka wilków wiedziało o istnieniu naszego tajemniczego gościa - to stanie się na pewno i nie pytam was o zgodę. Lista wilków ukaże się niebawem.

To tyle.
 - KJK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!