niedziela, 29 grudnia 2013

Od Valixy - C.D. opowiadania Breg'a ''Brak tytułu''

- Świetny pomysł . Tylko trzeba się spakować . - rzekłam i pociągnęłam Brega za ucho . 
- Więc wyruszamy 1 stycznia rano . - tym razem on pociągnął mnie za ogon .- Pujdę do Gustawa kotku . Muszę mu o tym powiedzieć 
- Trzy maj się skarbie ! - zawołałam do niego i odeszłam . 
Moje oczy rozbłysły , a a sierść zjerzyła 
- Zjeżdżaj !- syknęłam i popchnęłam wścibskiego wilka .- Co ty odemnie chcesz ?
- Stanowiska - jego zęby jakby stały się bielsze . - Najpierw zabiję ciebie , a potem twojego partnera . 
- A czemu nie chcesz zabjiać bet ? 
- sa silniejsze ode mnie- nie poznałam wilka - Ale wy to dla mnie pestka .Siłą razem nie dorównujecie najgłupszemu wilkowi . 
- Coś ty powiedział ?- rzuciłam się na niego chcąc wykręcić kark . Niestety ten wilk okazał sie być wilkiem siłaczem , tym gorzej dla mnie ..Ale nie straciłam rozumu i wykręciłam mu nogi - Nie zadziera się ze starymi wilkami . Z nimi nikt nie wygra . 
- Jeszcze się zobaczymy - ku mojemu zdziwieniu wilk rozwinął skrzydła i uciekł . 
Cieszyłam się , że idziemy na wakacje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!