wtorek, 24 grudnia 2013

Od Haven - Lastbreath

To było dziwne.Po tym jak spotkałam Lastbreaht'a cały czas o nim myślałam.Postanowiłam wyruszyć do "Wielkich Sal Mądrości".Tam znajduje się cała wiedza.Przyszłość.Przeszłość.I teraźniejszość.
Zamknęłam oczy i wyobraziłam sobie świetlistą zasłonę.
Po chwili byłam już w Summerlandzie.
Szłam dość długo kamienną ścieżką aż dotarłam do pięknej świątyni która po chwili zmieniała wygląd.
Najpierw wyglądała jak Taj Mahal, potem jak Piramidy W Gizie,jeszcze później jak świątynia zeusa.
Po paru chwilach bramy się otworzyły i ujrzałam : Księży,poszukiwaczy wiedzy,duchy i obdarowanych. Każdy miał własną kryształową kulę.
Wybrałam sobie miejsce przy jakimś duchu i zaraz przede mną też pojawiła się kula."Kim jest Lastbreaht?Ile ma lat?Jak wygląda?Dlaczego mówi wierszem?Co to za książka?"Pytam w myślach kulę.Naglę czuję bul.Kula poraziła mnie prądem."Lastbreaht!Nie wolno o niego pytać!To imię jest zakazane!"Słyszę w myślach.
-Kim do diabła jest ten Lastbreaht!?-Krzyczę rozzłoszczona.Wtedy wszyscy wpadają w panikę.
Duch obok mnie mówi :
-To imię jest zakazane!To przez tą jego księgę cieni powstał Shadowland!-Po czym ucieka.
Wracam na ziemię i przekazuję to Gustawowi.

<Gustaw?>

Czego się dowiedzieliśmy?
Przez Księgę Cieni - ukochaną książkę Lastbreath'a - powstał Shadowland-kraina cieni w której umierają dusze.

2 komentarze:

  1. Mi się wydaje że mieliśmy odkrywać to wszystko w ślimaczym tempie...
    Może dowiedzmy się przynajmniej o jakiejś tajemnicy, której do końca nikt nie zrozumie i dopiero później się odkryje rozwiązanie tej zagadki/tajemnicy? będzie ciekawiej
    To tylko moje zdanie
    Zira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dobrze gadasz. Trochę za dużo się o nim dowiedzieliśmy. Ale wiesz jak to jest... Napisałam coś od Ladtbreath'a, to od razu inni też chcą pisać. Limit póki co wyczerpany.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!