sobota, 28 grudnia 2013

Od Elinor - Rodzeństwo

Parę dni po Wigilii do mojej jaskini przyszedł King z Theą. Już po ich minach poznałam, że mają dla mnie jakąś niespodziankę. Byłam mocno podekscytowana, ale dobrze to ukryłam.
- Hej. - przywitałam się.
- Cześć. Chcielibyśmy Ci coś ważnego ogłosić. - zaczęła Thea.
,,Wiedziałam." - pomyślałam.
- Niedługo będziemy mieli wspólne dzieci, a Ty zostaniesz starszą siostrą.
- Super. - ucieszyłam się. - W takim razie Ys i Fiodor będą mieli ciotki i wujków. Powiedzieliście im już?
- Nie. Jeszcze nie. - odparł King.
- Nie musicie, ja się tym zajmę. - powiedziałam i za nim, ktokolwiek zdążył zareagować wypadłam z jaskini, kierując się najpierw do domu Ys. Kiedy dotarłam na miejsce, zawołałam:
- Thea i King niedługo będą mieli młode!
- Na prawdę?! - zapytała Ys podnieconym i zdziwionym głosem.
- Tak.
- W takim razie Tu zostaniesz....
- Starsza siostrą, a Ty i Fiodor będziecie mieli wujków i ciocie.
- Super. Musimy mu to jak najszybciej ogłosić!
- Własnie tam zmierzam. Idziesz ze mną?
- Jasne. - odparła Ys i razem skierowałyśmy się do jaskini Fiodora oraz Shen Len. Kiedy dotarłyśmy na miejsce o mało, co nie przewróciłam wychodzącej dokądś ukochanej mojego syna.

<Shen Len, odpisz, proszę, jak znajdziesz czas.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!