poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Nightmare'a - C.D. opowiadania Rico ''Nudy''

Zamurowało mnie.
- Co z tego że jesteś psem ? To nie sprawia że jesteś gorszy. 
- No niby tak, ale..
- Nie ma żadnego ale ! Jeśli inne wilki tego nie rozumieją to ich sprawa. Nie dawaj sobą pomiatać,Rico. Spójrz na mnie. Mimo że jestem wilkiem nie robi mi różnicy to że Twoje uszy czy ogon wygląda inaczej. Jesteśmy braćmi, nie ? Tylko wyglądamy nieco inaczej. Spytaj Merkury czy Jez. One pewnie powiedzą Ci to samo.
- Aha. - powiedział.
Jeszcze chwilę chodziliśmy w ciszy.
- Nightmare ? - spytał.
- Tak ? 
- Co jest między Tobą, Jez i Riven.
- Wrogość. - odparłem uśmiechając się kpiąco.
Mojemu towarzyszowi rozbłysły oczy i zasypał mnie pytaniami.

<Rico ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!