wtorek, 17 grudnia 2013

Od Merkury - C.D, opowiadania Moon'a ''Przyjaźń?''

- A ty ? Czemu jesteś sama ? - spytał mnie.
- Ja nie mam przyjaciół. Jestem sama. Dopiero dołączyłam do watahy. - mówie patrząc na swoje łapy. 
- Nikogo ? - dziwi się. - A Twoja rodzina ?
- Nie wiem co się z nimi stało.- w oczach staneły mi łzy.- Zostałam porwana zaraz po przyjściu na świat.
- Przykro mi, nie wiedziałem. Przepraszam. - miesza się.
- Spokojnie - mówię i uśmiecham się do niego. Odwzajemnia go po chwili. 
- Skąd jesteś ? - pyta po chwili.
- Z Alaski. - odpowiadam i mimowolnie uśmiecham się.
- Jak tam jest ? - pyta zaciekawiony.
- Zimno. - odpowiadam i po chwili śmiejemy się nawet nie wiedząc z czego.
- Moon ? - pytam niepewnie gdy już przestajemy się śmiać.
- Hm ? - patrzy na mnie zaciekawiony.
- Zaprzyjaźnimy się ? - pytam patrząc na niego.

<Moon ? Oj znam to xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!