poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowy członek - FATE


Imię: Fate
Płeć: Samica
Wiek: 13 lat, nieśmiertelna
Stanowisko: Tropicielka, atakująca
Kły: 9/10
Cechy charakteru: Miła, czarująca, urocza, spostrzegawcza, radosna, wesoła, żywiołowa, ma poczucie humoru, heroiczna, bezinteresowna, rozrywkowa 
Cechy fizyczne: Zwinna, umie latać bez skrzydeł i wysoko i daleko skacze, nie lubi pływać
Znak szczególny: Dziwne futerko i kosmyki na policzkach i uszach, cała jest niebieska 
Informacje dodatkowe: Jest wiecznie szczęśliwa, wygląda jak szczeniak. ale jest dorosła
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 65 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Ever, Shen Len, Heven, Fiodor, Ian, Kazan 
Rasa: Wilk europejski
Rasa magiczna: Wilk anioł
Żywioł: Ziemia, Ogień, Woda, Powietrze, Natura, Tęcza
Moce: Związane z żywiołami, umie się też zmieniać w kota
Partner/ka: Podoba jej się Ian
Rodzice: Mortem i Harakiri [nigdy nie należeli do watahy]
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Nowa Zelandia
Lubi: Wszystko co dobre, przyjazne i szczęśliwe, Shen Len, Ever, Heven, Ian'a, Kazan'a, Fiodor'a, Gustaw'a i Ginewrę, Tęcze, słońce, księżyc, deszcz, chmury, w ogóle WSZYSTKO!!! 
Nie lubi: Wszystkich złych rzeczy 
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Matka wysłała mnie do szkoły kung-fu, gdy dorosłam wyruszyłam w podróż. Raz napotkałam Iana. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. On mnie oprowadził i zaprzyjaźniłam z całą jego rodziną.
Inne zdjęcia:
Natura
Natura
Natura
Ziemia
Powietrze
Ogień
Ogień
Tęcza
Tęcza, kot
Woda
Kot
Kot
Kot
Kot ze skrzydłami
Kot, wściekły
Właściciel: RainbowDragon1
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!