wtorek, 24 grudnia 2013

Od Greyback'a - C. D. opowiadania Nicol ''Chyba nadszedł czas''

   Grad pytań spadł na mą głowę. Niewiele właściwie wiedziałem o tej wojnie. Wszystko co wiedziałem, wiedziała też Nicol. Na szczęście SnowStorm wiedział dużo więcej ode mnie, jednak potrzebował dużo czasu na zastanowienie. 
   Okazało się, że coś zatrzymało watahę Apokalipsy, i wojna nie odbędzie się tak szybko jak przewidywaliśmy.
   Wezwałem Nicol do jaskini, alby jej to wszystko powiedzieć.
 - Nicol, są wieści. - Powiedziałem, a mój syn, o którym wataha nie miała jeszcze pojęcia, rozpalił ognisko.
 - Słucham. - Rzekła siadając przy ognisku.
 - Jak wiesz, niedługo święta. Zaspy są w tym roku bardzo duże. To zatrzymało watahę Apokalipsy.
 - Więc wojny nie będzie?
 - Będzie, będzie. Ale jeszcze długo będzie spokój. 

< Nicol? Brak weny... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!