poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Ian'a - Spotkanie nowej wadery

Dzisiejszego popołudnia kiedy przelatywałem samotnie nad Wiecznie Zimowym Szczytem zauważyłem jakąś niebieską waderę przemykającą się pomiędzy pasącymi się tu jak zwykle końmi. Zniżyłem lot, aby zobaczyć, czy nie jest to jakaś znana mi panna. Okazało się, iż nie przypomina mi ona nikogo znajomego. Zapikowałem w jej stronę i zaczepiłam ją:
- Hej, jak Ci na imię?
Wadera zmierzyła mnie od stóp do głów, po czym odpowiedziała:
- Fate, a Ty?
- Ian, przewodnik i architekt tutejszej watahy.
- To tu jest jakaś wataha? - zapytała wadera z wyraźnym zainteresowaniem.
- Tak, Wataha Krwawego Wzgórza. - odparłem.
- Jak myślisz mogłabym dołączyć? - zapytała.
- To zależy od decyzji Alf. Chcesz żebym Cię do nich zaprowadził,a później oprowadził po terenach? - zaproponowałem.

<Fate, odpisz, proszę, jak znajdziesz czas.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!