sobota, 21 grudnia 2013

Nowy członek - KATARA


Imię: Katara
Płeć: Samica
Wiek: 3 lata, nieśmiertelna
Stanowisko: [trwają negocjacje]
Kły: 10/10
Cechy charakteru: Chociaż na taką nie wygląda jest bezlitosna i podstępna. Ma też swoją dobrą stronę. Potrafi być miła, pomocna i przyjacielska. Pomimo tego co kiedyś zrobiła potrafi kochać. Zdarza jej się nie wiedzieć co ma powiedzieć.
Cechy fizyczne: Zwinna, poruszająca się cicho.
Znak szczególny: Czerwone oczy i czerwone pióra na wisiorku.
Informacje dodatkowe: Ma rzadki talent do cichego poruszania się. Ma ładny głos ale nie lubi śpiewać.
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 60 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Riven, Luna, Ginewra, Nightmare, Jez
Rasa: ...
Rasa magiczna: Wilk burzy
Żywioł: Energia
Moce: Umie stać się niewidzialna, unosić się, zmieniać w człowieka
Partner/ka: Zakochana w Nightmare
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: USA, stan California, Los Angeles
Lubi: Wszystko, prócz...
Nie lubi: ... nudnych rozmów, prostych zadań, naiwnych wilków.
Pióra Feniksa: 235.000
Historia: Urodziłam się w innej watasze. Moim ojcem był bardzo znany wilk, był alfą mojej watahy. Wataha ta była watahą mroku, wszystkie wilki miały moc mroku. Tylko ja urodziłam się z mocą Burzy i Niewidzialności. Przynosiłam wstyd tamtej watasze i memu ojcu. Nie kochał mnie, więc Postanowił mnie wygnać. Długo błądziłam na mrozie, gdy zobaczyłam zawalające się drzewa. Pobiegłam w tamtym kierunku. Jakaś wilczyca rozwalała las. Śledziłam ją dzięki swojej mocy niewidzialności. Samiec alfa dowiedział się o mnie i gdy spytałam go o to czy mogę dołączyć do watahy, zgodził się.
Inne zdjęcia:
Jako człowiek
WłaścicielKońskiWilk
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!