niedziela, 29 grudnia 2013

Od Rico - C.D. opowiadania Nightmare'a ''Nudy''

-Nie pamiętam chyba Maj Czerwiec lub Lipiec . - powiedziałem - nie liczę dni . 
- No pewnie tak - opowiedział - bo kto by liczył dni . 
- Słyszałem o wypadku . - powiedziałem 
- Wolałbym nie poruszać tematu - powiedział basior i nagle przypomniałem sobie że nie jestem wilkiem tylko psem . 
-A wogóle tak idziemy i idziemy że doszliśmy o koła młyńskiego . - powiedziałem 
-Nooo takie dziwnie miejsce . - powiedział 
-A jakie tam dziwne fajne . - powiedziałem 
-Wszędzie gdzie mogą być ludzie tym miejscom nie ufam . - powiedział 
-Czyli - powiedziałem - wszędzie ? 
-YYY no w rzeczywistości tak - powiedział 
- Yhy - powiedziałem 
-Nie jak bym się ich bał - powiedział 
- Nikt nie mówi że się ich boisz - powiedziałem - JAKBY CO NIE . 
-A czy tobie nie przeszkadza że jestem psem . - powiedziałem 

<Nightmare >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!