poniedziałek, 5 stycznia 2015

Od Niry - C.D. opowiadania Music'a ''Spóźnione odpowiedzi na zbyt wcześnie zadane pytania''

Nie mogłam uwierzyć we własne szczęście. On na prawdę to mówił. On mówił, że mnie kocha. To było niemożliwe, niesamowite, nierealne. Nasze nosy stykały się lekko, a oczy wpatrywały się w siebie z uczuciem.
 - Pytanie tylko, czy ty też mnie kochasz. - Powiedział po dłuższej chwili. W odpowiedzi obdarzyłam go pocałunkiem.
 - Sam sobie odpowiedz. - Rzekłam, wpatrując się w niego. Czułam, że jego ramiona obejmują mnie jeszcze mocniej. Uśmiechnął się do mnie.
 - Powiedz to. - Poprosił.
 - Przecież masz odpowiedź. - Odparłam, nie dając za wygraną.
 - Ale chcę to usłyszeć od ciebie, a nie od swoich myśli.
 - Kocham cię, Music. - Skapitulowałam.
 - A Nightmare? - Zapytał. Spuściłam łeb. Obraz tego czarno-białego wilka był już lekko zamazany, tak jak nasze wspólne wspomnienia. Szanse na to, że go jeszcze kiedyś zobaczę, były nikłe, a szans na to, że go jeszcze raz pokocham, już nie było. Zostawił mnie, nawet się nie pożegnał. A poza tym poznałam Music'a. 
 - To już przeszłość. - Rzekłam.
 - Na pewno? - Zapytał Music, wciąż nie wierząc. - Nic już do niego nie czujesz?
 - Kocham tylko ciebie. - Uśmiechnęłam się.
 - Miło to słyszeć. - Rzekł, całując mnie.
Bardzo się cieszyłam. Nareszcie mogłam być szczęśliwa z kimś, kto będzie szczęśliwy ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!