piątek, 23 stycznia 2015

Zbyt leniwa, by wymyślić tytuł posta

Przez prawie 10 dni nie było ani pół opka. Why?
Miałam nieplanowany wyjazd do Niemiec [nie, nie na ferie] i nie miałam was kiedy o nim poinformować. Ale nie wchodźmy w zbędne szczegóły. Jestem, wróciłam, żyję, nawet oddycham i mam dla was krótkie info:
Zbliża się termin wystawienia ocen i biję się o jak najwyższe. Aktualnie muszę jeszcze powalczyć z chemią i tym przeklętym francuskim. Także posty nie zawsze będą się pojawiały. A, i od razu informuję, że jak będę już miała ferie, zawieszę watahę, bo chcę skorzystać ze swojego wolnego :3.
No, i to chyba wszystko. Ja się biorę za wstawianie. A, jeszcze jedno. Mam chyba sporo opek do dokończenia, jeżeli komuś bardzo zależy, żebym na jakieś odpowiedziała, to proszę mi napisać o które konkretnie chodzi - wtedy je dokończę :3
Musicie mi dać trochę czasu na ogarnięcie się, bo trochę tego wszystkiego jest, aktualizacja nie ruszona i wgl... Chciałabym się skupić bardziej na aktualizacji niż na opowiadaniach, ciężko mi to ze sobą pogodzić, ale jakoś to pójdzie.
Dziękuję za uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!