poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowa wilczyca - EEIA

  • Eeia

Imię: Eeia [czyt. Eja]
Płeć: Samica ♀
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: ...
Głos: ...
Cechy charakteru: Miła, sprytna, uczuciowa, wrażliwa
Cechy fizyczne: Silna, zwinna, gibka, szybka, nie umie się wspinać, doskonale pływa
Znak szczególny: Nie wyróżnia się niczym specjalnym
Słaby punkt: Opuszki łap - są bardzo wrażliwe
Boi się: Odrzucenia, że nigdy nie zazna miłości
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 69 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Aria, Ginewra, Mars
Rasa: Wilk europejski
Żywioł: Woda, pogoda
Moce: [10/20] Wywołanie burzy śnieżnej, wywołanie deszczu, może zmienić pogodę, przepowiada pogodę, zimowy dotyk - sprawia że rzecz wygląda jak w zimie, oddychanie pod wodą, zamrażanie jezior, może sprawić że jakiemuś wilkowi na ograniczony czas wyrosną skrzydła, latanie, telepatia
Partner/ka: Ma na oku takiego basiora :*
Rodzice: Brak
Potomstwo: Zależy od partnera
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: USA
Lubi: Kwiaty, śnieg, basiorów
Nie lubi: Złej pogody, deszczu, kiedy ktoś nie może się od niej ''odkleić''
Opowiadania
Data dołączenia: 17 styczeń 2015
Pióra Feniksa: 40.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom0
PD: 0
Historia: Wybrałam się na samotną wyprawę w głąb lasu, gdzie zemdlałam. Kiedy się obudziłam, wylądowałam w jaskini Ginewry. Zaprzyjaźniłyśmy się, a jej partner pozwolił mi tu zostać. 
Inne zdjęcia: Brak
Właścicielsonia
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!