piątek, 23 stycznia 2015

Od Silence'a - C.D. opowiadania Smile ''Pierwsze dni''

Zaskoczyło mnie zachowanie wadery . Nie spodziewałem się , że odpuści . Postanowiłem , że nie będę gorszy . 
-Jasne proszę . - Odpowiedziałem podając jej maskę . Ta błyskawicznie założyła ją na pysk . 
-Dziękuję ... 
-Wiesz może zadziwi cię moje pytanie ale gdzie mieszkasz ? 
-Dalko stąd .- Odpowiedziała ciągle opuszczając łeb . 
Usiadłem i delikatnie uniosłem jej pysk aby móc spojrzeć jej w oczy . 
-Nie myśl , że musisz być uległa . Nie powinnaś być . Fakt chciałem żeby tak się stało ale teraz widzę , że to był błąd . 
-Co przez to rozumiesz ? 
-Przepraszam ... - Wydusiłem z siebie . 
-Nie masz za co .
-Mam . I jeśli mówisz , ze mieszkasz daleko to może ... może pójdziesz ze mną do mojej jaskini . Jest bliżej niż twoja a ten deszcz chyba zadaje ci niemały ból . 
-Cóż ... sama nie niem . 
-Muszę jakoś odpłacić za błąd jaki popełniłem . Jeśli nie chcesz oczywiście nie będę miał do ciebie pretensji . 

<Smile ? >

Dopisek : Przepraszam , że takie krótkie ale miałem brak weny .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!