piątek, 23 stycznia 2015

Od Zudi'ego - C.D. opowiadania Misaki ''Postanowienie''

Patrzyłem na nią ... wtuliła się w moją sierść i płakała , że chce odejść . Ciągle powtarzała , że to miejsce już nie jest dla niej , mówiła , że nie wytrzyma tu dłużej . Bolało mnie to , że moja ukochana cierpi . 
-Dobrze skarbie ... odejdziemy . 
Wadera podniosła na mnie swoje zapłakane oczy . Tak bardzo lubiłem się w nie wpatrywać ... ale nie kiedy przepełniały je łzy . 
-Na prawdę Zudi ? Jesteś w stanie to dla mnie zrobić ? 
-Oczywiście ... zrobię wszystko by cię uszczęśliwić . Kiedy chcesz odejść ? 
-Jak najszybciej ... - Odparła znowu zalewając się łzami .
-Dobrze zbieraj się ... ale zajdziemy jeszcze w jedno miejsce . Od razu mówię , że może c się to nie spodobać . 
-Gdzie ? 
-Na pewien grób . 
Misaki domyśliła się o co chodzi co wywołało u niej tylko koleją porcję łez . Jednak z cichego szlochu dało się usłyszeć słowa ... 
-Muszę się z nim pożegnać . 
***
Staliśmy na tle zachodzącego słońca i patrzyliśmy na tereny watahy . 
-Jesteś pewna , ze tego chcesz ? 
-Tak , ale jeżeli ty nie chcesz iść to możesz tam wrócić . 
-Nie mogę . 
-Dlaczego ? 
-Bo jesteś moim całym światem ... i nie darowałbym sobie tego , że zostałem . 
-W takim razie ... idziemy ? 
-Tak . 
Po tych słowach delikatnie ją pocałowałem , spojrzałem jeszcze raz na tereny watahy , odwróciłem łeb i ruszyłem przed siebie to samo uczyniła moja partnerka . Więcej już nie spojrzymy za siebie . Zostawiliśmy watahę ... i całą przeszłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!